Van Jasper naar Clearwater - Reisverslag uit Clearwater, Canada van Eric Remmerswaal - WaarBenJij.nu Van Jasper naar Clearwater - Reisverslag uit Clearwater, Canada van Eric Remmerswaal - WaarBenJij.nu

Van Jasper naar Clearwater

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric

24 September 2017 | Canada, Clearwater

Vandaag zijn we begonnen met de reis richting Vancouver aan de westkust van Canada. Een reis die drie dagen zal gaan duren. Op dit soort reisdagen ga je pas goed beseffen hoe groot Canada nou eigenlijk wel is. Weliswaar zijn de wegen uitstekend te berijden maar toch doen we ruim 8 uur over de eerste etappe van (slechts) 325 kilometer. Tel daarbij één uurtje extra op omdat we een tijdzone-grens passeren en de dag zit er alweer op. De reden waarom we dan toch zo lang onderweg zijn, is makkelijk te raden: geocaches zoeken.
Onderweg komen we een flink aantal geocaches tegen en aan het einde van de rit hebben we 20 maal onze naam kunnen bijschrijven in een logboekje. En dan hebben we ze nog niet eens allemaal kunnen vinden omdat ze te goed verstopt waren. Neem nou bijvoorbeeld die oude Studebaker - hoe kan je daar nou iets in verstoppen...? Wíj konden de geocache in ieder geval niet vinden.