Dagje Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Eric Remmerswaal - WaarBenJij.nu Dagje Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Eric Remmerswaal - WaarBenJij.nu

Dagje Seattle

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric

01 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Seattle

Vlak voordat ik wil gaan slapen, krijg ik op mijn telefoon een melding dat de Formule 1- wedstrijd op punt van beginnen staat. Nadat ik de benodigde apps op mijn tablet heb geopend, ga ik er 'ns lekker voor zitten. In het hotel hebben we een prima internetverbinding dus ik kan vanaf de eerste tot en met de laatste ronde genieten van het nieuwe succes van Max.

Omstreeks 02:30 uur ga ik dan toch maar proberen te slapen en warempel, om 09:00 uur wordt ik pas weer wakker.
Na een kleine opfrisbeurt gaan we naar buiten op jacht naar ontbijt en als een stel ware grizzlyberen struinen we de straten af op zoek naar een eetzaakje. Uiteindelijk doen we ons weer tegoed aan een bägel met ei, bacon en kaas. Inmiddels weten we uit ervaring dat zo'n bägel voldoende vult voor de rest van de dag.
Nog even een foto hier en een geocache daar en dan zijn we het er eigenlijk wel over eens om de rest van de dag gewoon lekker in het hotel te blijven. We zijn simpelweg té moe om te lopen, we willen rust, rust en nog eens rust.
We gaan op de tablet nog even naar Studio Sport kijken en gaan daarna alle spullen pakken die nog in de auto liggen. De hele (met recht) klerenbende moet straks weer geordend in de koffer en in de reistas.
Het dan nog resterende probleem is er eentje van culinaire aard. We gaan eten bij de Buffalo Wings maar volgens de menukaart hebben ze daar maar liefst 21 verschillende soorten sausjes voor de bij kip.....

Morgenochtend om 08:00 uur vertrekken we vanuit het hotel richting luchthaven om de auto in te leveren en om de reis naar huis aan te vangen......

  • 02 Oktober 2017 - 07:56

    Carla:

    Wow, jullie hebben weer een supermooie reis gemaakt.
    Goede reis terug naar nederland

  • 02 Oktober 2017 - 09:39

    Grätia:

    Wat een mooie reis was dit. Ik reisde online een beetje met jullie mee. Alle verhalen en de mooie foto's.
    Een berg herinneringen en ervaringen die weer mooi in jullie "rugzak " zitten. Het goede leven!
    Tot in de hoeksche waard.
    Kus Grätia

  • 02 Oktober 2017 - 16:41

    Jacques:

    Goede reis terug, we kijken uit naar jullie foto's


  • 02 Oktober 2017 - 23:33

    Janet:

    Goede reis!

    Jammer dat het al weer voorbij is.

    Ik heb meegenoten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eric

Actief sinds 26 April 2010
Verslag gelezen: 1340
Totaal aantal bezoekers 31172

Voorgaande reizen:

05 September 2017 - 03 Oktober 2017

USA en Canada 2017

Landen bezocht: