Van The Knight Inlet Lodge naar Victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van Eric Remmerswaal - WaarBenJij.nu Van The Knight Inlet Lodge naar Victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van Eric Remmerswaal - WaarBenJij.nu

Van The Knight Inlet Lodge naar Victoria

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric

29 September 2017 | Canada, Victoria

En alweer tijdens de vakantie gewekt moeten worden door een wekker die afloopt. Dat moet toch niet veel vaker gebeuren.... Maar ja, om 07:30 uur (!) is al de eerste (en voor ons helaas de laatste) excursie gepland. We hadden graag nog een keer naar het platform gegaan om nog eens naar de jagende beren te kijken maar vanwege tijdgebrek moeten we een keuze maken. Of met een kayak naar de overkant van de baai of weer met een motorboot mee. Aangezien het niet al te fraai weer is, kiezen we dus voor de motorboot. Ook deze keer zien we een stuk of 8 grizzly-beren rondlopen. We hebben dus geen verkeerde keuze gemaakt.

Na een laatste bak slobber met een peanutbutter-coockie is het tijd om weer aan boord te gaan van het watervliegtuig. Met een snelheid van zo'n 175 kilometer per uur en een gemiddelde hoogte van 150 meter worden we teruggebracht naar Campbell River waarna we de reis per auto weer vervolgen.
Het einddoel van vandaag is een luxe hotel in Victoria, in het zuiden van Vancouver Island. Daar krijgen we te horen dat de voor ons geboekte studio een "free update" heeft gekregen naar een, tsja iets anders dan een drie-kamer appartement kan je dit niet noemen. Hoewel, er zit geen muur tussen de huiskamer en de eetkamer. Hoe dan ook, het is (overdreven) ruim.

• 30 September 2017 - 05:42

Annemiek :

Karig hoor. 1 foto maar. Waar zijn nou de foto's van die zalm verslinde beer? Ik had een complete fotoreportage verwacht.

• 30 September 2017 - 06:34

Annemiek :

Nu dan toch die verwachte fotoreportage.