Nog één nachtje slapen.... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Eric Remmerswaal - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen.... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Eric Remmerswaal - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen....

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric

04 September 2017 | Nederland, Rotterdam

Nog één nachtje slapen…..
Bijna alles zit in de reistas (’n hele grote) of in een koffertje (’n vrij kleine). Alleen de opladers voor de telefoons en de tablets en de toilettassen moeten nog een plekje krijgen. Waar…? Dat zien we morgenochtend vroeg wel weer. Best wel heel vroeg. Op een normale werkdag lopen de wekkers (we hebben er allebei eentje) af om 06:00 en de wake-up-light zelfs nog een half uurtje eerder. Aan de wekkers is niet af te zien dat we morgen op vakantie gaan, ze lopen een uur eerder af dan normaal.

Vandaag alweer voldoende vakantie-voorpret gehad, zo noemen ze dat tegenwoordig. Goh, wát een pret. Eventjes on-line inchecken, want da’s modern. Dan is het best wel ’n schok om te moeten constateren dat ik steeds minder ga snappen van dat moderne gedoe. Want nadat ik alle gegevens netjes had ingevoerd in het computerscherm, kreeg ik zoals verwacht netjes een boodschap dat het inchecken keurig was gelukt maar op het direct daarna ontvangen mailtje stond dat het inchecken níet was gelukt. En hoe krijg je ’n oud-toepassingsbeheerder gek…? Precies, door tegenstrijdige informatie. Nou weet ik hoe onze klanten zich moeten voelen als ze contact opnemen met de Belasting-Telefoon: de wanhoop nabij !
Maar goed, ik ben in het jaar 2000 niet voor niets uitgeroepen tot de meest creatieve toepassingsbeheer van de Dienst (da’s écht waar!) dus heb ik een andere methode gebruikt. Op mijn smartphone heb ik een app gedownload waarmee het inchecken gelukkig wél volgens de juiste procedure en verwachtingen verliep, keurig netjes met een foto van onze paspoorten erbij.

Ook gelijk maar eventjes gekeken of we in de vliegtuigen andere zitplaatsen wilden hebben. Na de overstap in sweet-home Chicago bleek dat we boven de rechtervleugel zouden komen te zitten. Zó vaak vliegen wij nou ook weer niet, dus als het even kan dan graag met een beetje uitzicht. We zitten nu een heel stuk achter de vleugel. Tot nog toe zitten we met ons tweetjes op drie zitplekken dus als het zo blijft, kan Annemieke nog even met haar been gestrekt zitten. Volgens de fysio is ze na nog één nachtje slapen weer helemaal “reisklaar”.

• 04 September 2017 - 20:35

Carla:

Goede reis en een hele fijne vakantie

• 04 September 2017 - 22:07

Grätia Delvoije:

Fijne reis! Stuur maar veel foto's , met tekst erbij.

• 05 September 2017 - 07:04

Lisette:

Benieuwd wat jullie allemaal gaan zien, leuk!!
    Veel plezier!

• 05 September 2017 - 08:26

Nora Den Boer:

Veel reisplezier. Wij reizen met verslag en foto's mee.

• 05 September 2017 - 09:27

Jacques:

Good luck, have à nice trip !!
    Enjoy your holiday !!

Greetings from Holland