Van Cranbrook naar Banff - Reisverslag uit Banff, Canada van Eric Remmerswaal - WaarBenJij.nu Van Cranbrook naar Banff - Reisverslag uit Banff, Canada van Eric Remmerswaal - WaarBenJij.nu

Van Cranbrook naar Banff

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric

20 September 2017 | Canada, Banff

Van Cranbrook naar Banff

Vandaag hebben we ontbeten bij een ons bekende keten, Tim Hortons. Een lekkere bägel en een bak slobber. De vorige keer dat we in Canada waren, gingen we daar ook al vaak eten. We weten nu weer waarom dat was....prima ontbijtje! Trouwens, de lunch hebben we ook bij Tim genuttigd (natuurlijk wel 200 kilometer verderop). Ook weer lekker.

De 300 kilometer naar Banff hebben we weer opgevuld met geocaches zoeken. Als je maar heel even van de geasfalteerde weg af bent, kom je echt de mooiste plekjes tegen....en wild-life.

Zodra we de provincie Alberta binnenrijden, begint het weer 'ns te sneeuwen. De beloofde vergezichten op besneeuwde bergtoppen blijken niet te zien.

Eenmaal in Banff aangekomen, blijken zowel Annemieke als ik ons hier helemaal niks meer van te herinneren. We weten dat we er eerder zijn geweest, maar zien echt niets bekends terug.

Omdat Tim's bijdrage aan onze maagvulling ervoor zorgt dat we niet al hongerig zijn, gaan we maar niet uitgebreid ergens dineren. Een bezoekje aan een "oud-Schots restaurant" (de kenner weet welke ik bedoel) is meer dan voldoende.